Sunday, January 8, 2012

kata tanggungjawab

Views

ni housemate aku punya kerja lah nih, amek gambar curi...aku ngah isi maklumat pelajar dlm buku kedatangan pelajar...kerja cikgu cikgi di awal2 tahun...

punyalah sepah kan? ahaks...sebab aku, kalu aku buat kerja, memang aku suke buat kerja dalam keadaan sepah2...bak kata aku, "sepah2 baru tanda buat kerja"

notakaki : ni agak2 kalu pengetua aku tgk nih, bangga tak dia ada pekerja cam aku? tettttttttttt

8 comments:

Fyzal said...

cikgu ros. tk sakit pinggang ke buat kerja atas lantai mcm tu.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Baguihnya anak murid dpt cikgi camni?..selamat mengajar rosputih & selamat tahun baru 2012!!

therosputih said...

fyzal
tu selepas sakit pinggang buat kerja kat meja la tu...buat kerja atas lantai plak...

therosputih said...

azatiesayang
baguih ka? hahaha...takdelah...biasa2 jer...

thanks for the wish...

selamat tahun baru jugak buat azatie...

g0m0k9enDek said...

jadik guru kelas menyesakkan dada!

therosputih said...

g0m0k9enDek
bukan setakat sesak dada, poket pun sesak...

mekchu said...

hihihi.. smpai tonggeng2 buat kerja.. dedikasi sungguh..

therosputih said...

mekchu
hehehe...lenguh duduk, tonggeng plak, lenguh tonggeng, duduk plak, tp keje tak setel2 jgk...