berkesempatan untuk hupdate

salam semua...cuti sekolah baru nak bermula, tp aku cuti 2minggu lebih awal dari kalian semua, semestinya banyak benda yang boleh aku buat kan? tp sayang...itu cuma satu pernyataan yang tidak mempunyai apa2 makna pun...

aku begini sahaja...sakit yang ada masih ada di sini, setia menemani, ditambah2 dengan sakit yang lain...aku tak tau sampai mana badan aku ini mampu bertahan, aku percaya, suatu hari nanti, aku pasti tersenukgur, kapannya saja yang tidak diketahui...

banyak benda berlaku dalam hidup aku lately, tp tak banyak yang aku kongsikan di sini, semuanya aku simpan dalam hati sahaja...tunggulah, ada masa yang sesuai nanti, akan ku curahkan segalanya dengan rapi dan tersusun, insyaallah...

notakaki : pada yang akan menamatkan zaman bujang, aku ucapkan tahniah...moga kebahagiaan milik anda...aku?? okaylah...aku blah dulu babe...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing