Friday, March 23, 2012

kepadamu kekasih

Views
lewat mlm macam ni, tetibe perut berkeroncong lagu safura dan oney, jangan menangis sayang....adeh...tulah, padahnya tak dinner...

sementara menunggu kekasih pulang, hupdate lewat malam namanya...

selamat ulang tahun kelahiran kekasih, tahun lepas ada pengalaman sambut sama2, tahun ni, pengalaman sambut dalam alam ghaib namanya...ahaks...kelip2 ku sangka api, kalau api, mana puntungnya...ghaib2 ku sangka mati, kalau mati, mana kuburnya...teringat sama imran ajmain...

terbaca ttg satu ayat nih kat fb, dan nak share kat sini

seandainya kau catatkan dia milikku, satukanlah hatinya dan hatiku

-->motip letak ayat tu??? sbb ayat tu best...buleh terima?

notakaki : hati sudah bersatu, jiwa pun sudah bersatu...tapi...

ehh...motip utama aku beriya hupdate tgh2 mlm awal2 pagi cenggini nak wish SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN KEKASIH je, yang lain2 tu, sampingan semata2...adiossss....

No comments: