dengan lafaz BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM , aku dengan ini merasmikan satu lagi giveaway anjuran tak lain tak bukan, aku lah selaku tuan tanah kedaun sebab aku je empunya tunggal blog nih, apa kesss sungguh lah... GIVEAWAY ini terbuka kepada semua blogger (beralamat di malaysia) asalkan mematuhi beberapa kriteria seperti yang berikut 1. WAJIB follow blog therosputih dan penaja hadiah, jualbelicrocheted 2. buat entry dengan tajuk SPECIAL GIVEAWAY by therosputih 3. jangan lupa letak banner SPECIAL GIVEAWAY yang kat atas dalam entry anda dan link kan ke entry ini 4. promote kepada kawan2 blogger yang lain suh singgah sini dan join SPECIAL GIVEAWAY ini dengan cara yang paling kreatip pernah anda fikirkan 5. akhir sekali, komen di entry ini id follower anda, dan link entry anda itu join giveaway, mestila ada hadiah sket2 kan...oleh sebab dah nama pun SPECIAL GIVEAWAY, maka, giveaway kali ni sangat2lah special, sebab ada beberapa hadiah yang ditawarkan mengikut katego...
pengumuman : ini adalah sticky post, utk post terbaru, sila scroll down...thanks... dengan ini, aku secara rasmi buat pertama kalinya aku akan menganjurkan GA saya nak phone casing bermula hari ini, horreyyy.... macam mana nak join? senang jer, tapi make sure sume point2 yang diperlukan dipatuhi hokey...kalu tak, disqualified terus...amaran keras... 1. mesti ada blog, dan beralamat di malaysia, senang nak pos hadiah kalau menang 2. jadi follower blog therosputih dan jualbelicrocheted-manik , ini link kedua2nya, just copy dan follow [www.therosputih.blogspot.com] dan [www.jualbelicrocheted-manik.blogspot.com] 3. masukkan kedua2 blog ni tadi dlm blog list masing2 4. buat satu entry bertajuk GA saya nak phone casing, jangan lupa, copy dan letak banner ga kat atas dalam entry anda...masukkan link entry ini dalam entry anda...dlm entry anda itu nanti, anda boleh tulis apa sahaja, tetapi mesti ada slogan saya nak phone casing kerana .... tidak lebih daripada 111patah perkataan...
aasalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua yang sudi singgah sini...alhamdulillah, masih berpeluang untuk menghirup udara segar pagi ini... kali ni, aku ada misi penting...aku nak mencari siapakah pengomen terbanyak therosputih bagi bulan januari...sepatutnya aku umumkan benda awal2 ari tu lagi tapi masa tu tak terbuka pintu ati lagi nak tulis entry nih, niat tu dah ada dari akhir tahun lepas lagi... kat sidebar blog nih, ada ruangan khas untuk pengomen tegar therosputih, macam kat bawah ni, cuma aku edit letak bulan januari... senarai pengomen sehinggan jam 4.4.5pm 02.01.2013 pastu aku rasa cam tak bape nak best je, tukar sket ah tittle ruangan biar nampak gempak sket...ececece.... terus letak carta, hamek kau carta beb...bila ada word carta nih, baru rasa feel sket nak compete nih kan...ahaks... actually, takde syarat apa2... semua blogger mahupun bukan blogger layak untuk menyertainya .... pemenang top commentator bagi bulan januari ini akan aku ...
Comments