Friday, March 2, 2012

salam jumaat

Views
salam bersiaran dari kampung halaman...opppsss...

syukur alhamdulillah, perjalanan yang memakan masa hampir 5 jam je, tp untuk aku, terasa sangatlah lama, aku sempat sakit, okay balik, sakit balik, okay balik, sakit balik dah pun, tak jugak sampai2 lagi...hushhh....kusss semangat...

sesuatu terjadi dalam hidup aku namun aku masih kuat utk menyimpannya erat di dalam hati ini, takpelah, cukuplah sekadar aku mengetahui perjalanan hidup aku...satu saje aku mohon, berilah aku kekuatan untuk menempuh semua ini...

aku tak sanggup memikirkan akan kehilangan dari jauh akan seseorang...tapi apa aku boleh buat? sikda papa...

notakaki : kenapa aku bermonolog ntah pape nih? nak cakap aku balik kampung tu je

No comments: