Thursday, March 29, 2012

new heroes

Views
perkenalkan kepada kawan2 blogger aku yang tersayang sume



iman arrazi - 080312


haris el rasyideen - 110312


iman tu anak abang aku, haris ni anak kakak aku...totals up anak buah yang aku ada sekarang ni, dari sorang, terus lompat jadik tiga...so, da layak utk panggil anak bebuah...hehehe...dan yang paling best, bebuah aku nih sume boys...huh

kawan aku, anak sulung sorang, anak kedua dua...paham tak? hehehe...dia ngah mengandung sekarang nih dan anak kedua dia kali ni kembar seiyhh..juga dari sorang terus lompat jadik tiga...

ada kawan mak aku, sedara sepapat yang datang melawat, pernah buat lawak "sume laki ke? takpe...tunggu anak ain lah, nanti perempuan, tak tahun ni, tahun depan" memang kaw2 tim ah lawak dia bagi, dan aku terus TERsentap dengan sesuatu yang memang takde orang tahu, dan aku tak perlu nak bagitahu sape2 sebab ini melibatkan hidup aku...kalau aku cerita lah, macam la akan berubah sesuatu kan...

dah...apesal entry nak emo2 taek kucing nih kan...ahaks...be happy lah dear...

notakaki : sudah lama aku tidak dapat tidur lena memikirkan sesuatu strategi



2 comments:

Enh Ear said...

pergg....... bestnya... hihih...
semuanya ketentuanNYA...
pape pun.. diorang bakal menerani hidup ko.. just have fun.. kay

therosputih said...

enhear
ketentuan ilahi, itulah percaturan hidup