Friday, August 27, 2010

260810 - it was her birthday

Views
walaweih...td google2, tak sangka terjumpa kawan lama...aku kenal benar dia dlm cite, smpai ari ni aku hengat...tapi dia tak kenal aku langsung la takpe2, tu bukan penghalang...aku tak kesah...

dalam dunia sebenar, ni pendapat aku okeh, aku tak melabel dia pun...dia seorang yang agak seksi la, haduss...kuss semangat aku nak minat dia lebih2...

korang ingat lagi rosalinda?? me amor me amor tuh la...mesti korang takkan lupa kekacakan fernando jose tuh...huh...kacak2...

credit to google for these lovely pictures

dah hengat dah rosalinda? hehehe...nama sebenar dia thalia, nama penuh, sori, aku tatau lak...malas lak nak menggoogle kan diri sendirik...takpe2...takyah tau detail2, bukan masuk exam pun...

disebabkan cite rosalinda ni lah cinta aku pada ros putih makin mekar mewangi setaman, haduhh...da lama tak bau ros putih segar...

well...aku nak ucap salamat ulang tahun ye thalia, nasib aku tak reti bahasa dia, kalau tak, mesti dah ber me amor me amor dah haku kat sini...ngee...

disebabkan cite ni jugaklah, kecoh ptg2 aku, time tu, ngah exam pmr, tiga ari aku tak dapat nak tgk cite ni, dlm mase 3 ari tu jugak la si rosalinda dah siap beranak bagai lagi dah...yang tu aku terkilan sampai ari ni...masakan tidak...aku baru je tinggal dia 3 ari, dia da beranak? ohh...takleh diterima akal tol...tapi kan, papehal, cite ni mmg romantika de amor habess...akak suke dek non...

notakaki : romantika de amor romantika de amor...tp nak romantika ngan sape mlm ni?? huu...takde sape2 nak beromantika de amor...sob3...

2 comments:

miz ruha said...

suka tengok rosalinda... masa belajar dulu siap cakap kat cikgu lagi suruh kelas tambahan habis awal sebab nak tengok rosalinda... cikgu tu pun tengok juga... haha~~ thalia cantik...

therosputih said...

miz ruha
thalia sangat cantik...sangat2 suka dengan dia...