simptom itu

sejak da tak pegang title pelajar ni, hidup aku makin susah, makin terganggu, dan yang paling penting makin tak stabil aku sangat2 perasan yang tu, susah nya nak kawal idup ini, satu sbb hidup ni bukan sekadar kita aje, byk benda yang nak kena kita consider, mcm2, dan byk pihak nak kena jaga ati...so, nak tak nak, konflik akan timbul, dan tahap kematangan dan kedewasaan kita akan teruji hengat time belaja je ada ujian2...

bila aku da start sebut kematangan, kedewasaan bukan merujuk pada aktiviti kawin dan yang seangkatan dengannya tu bermakna aku betoi2 da tak betul, malas betul nak fikir benda2 mcm ni, berat kepala otak, nape takleh nak enjoy idup ini seadanya...mesti ada yang dengki....susah2...sbb tu lah kita panggil ia kehidupan....kan...tanya pastu jawab pastu explain sendirik...tak paham aku...

ahh...aku malas ah nak cakap panjang...y aku tau, sekarang ni adalah saat2 genting aku, menguji kewarasan aku....

notakaki : doakan aku survive dengan jayanya

see...have i told you lately that bila aku bercakap soal begini, mesti pale berdenyut2, tanda protes lah tuh...hoooh...seksa tol saat nih...sabo je lah...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing