Thursday, August 26, 2010

emosi tidak keruan

Views
sejak dua tiga menjak ni, aku semakin tidak stabil la...nampak gaya, keberkatan bulan ramadhan ni tak bape nak menjadikan aku manusia yang lebih baik, tapi lebih ke arah makin haru...haish...kenapakah...aku ni iman nipis tollah...

banyak kali aku muhasabah diri, tp takleh nak fokus...mesti hancuss...kalau stabil pun, tak lama...nnti haru balik...kalu cenggini lah simptomnya, tak lama dah aku nih, leh masuk tanjong rhambuthan...mintak2 dijauhkan...

kadang2 aku pelik gak ngan diri sendiri, nape aku leh jadik mcm ni...aku rase lah kan, sebab utama adalah, perubahan yang berlaku dalam diri, nak kata baru nak mengalami pembesaran, haih....mcm tak bape nak kena dah, nak lama dah tinggal alam remaja so...reject isu tu...perubahan yang aku maksudkan kat sini adalah pembaharuan yang aku alami...yelah, sejak habis belajar, balik rumah, mengharungi masa2 kat rumah...haish....sangat melemahkan semangat aku...tu yang tetibe je masam mencuka, smpaikan mentibang lalu sebelah aku pun aku rasa nak baling mentibang tuh masuk dalam air...kesian kat mentibang tu kan...tak pasai2 leh jadik mangsa kerakusan aku mengawal emosi...

huh...nak kena belaja menguasai emosi dengan betoilah...

notakaki : sebok tengok cite ular emas kat tv3, rase takleh blah plak ngan kelembutan rhaudah tuh...aiseh...pasai po lah lembut sangat...rimas haku...

No comments: