aktiviti semasa

okeh...lupakan entry di bawah...tenang2kan diri anda...

saje nak share pe bende y aku tgh buat skrg ni, mengisi masa lapang sekaligus, melupakan apa benda y berat utk difikirkan...

okeh...masuk isi penting...skrg ni, musim berpuasa, pastu nak raye, aku dapat offer jadik tukang jahit manik dari sorng akak tukang jahit nih, huhuhu...best siot...dah mmg aku sangat suke menjahit, aku sangat enjoy buat keje nih...tp enjoy2 pun, saket hati gak, bila pening2 pale fikir mcm mana nak jahit manik kat baju pelanggan...hmmm...kalau dapat baju kain kosong, itu merupakan satu kelebihan sbnrnya, sbb kita boleh buat apa sahaja corak, bergantung pada kreativiti mcm mana nak buat...

kalau dapat kain bunga2 penuh, ya allah, mengucap panjang aku, pastu customer demand lak nak kerawang2 mcm tu, kerawang2 mcm ni, jenuh aku fikir mcm mana nak kasik masyuk ngan design bunga baju...kadang2 tu, give up gak, tp bila fikir, cabaran lah sume ni, mane ada keje senang kan...so...aku telan je lah...so, pade sape y rasa nak tempah jahit manik ngan aku, sila2 kan lah ye...hehehehe...tak sedor diri, baju menimbun tu ha...

so, aku rasa, sepanjang bulan puasa ni, keje aku menjahit je lah kot...menjahit menjahit dan mengait...hehehe...kalau dah habis keje, aku paksa gak keje menjahit menjahit dan mengait...bosan weih duk saje2...lemah badan je...

notakaki : bila time free, nak cari keje, bila time bizi, nak cari masa takde keje....manusia manusia...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing