Friday, August 27, 2010

sesuatu di antaranya

Views

kata orang, jauh di mata dekat di hati, betul ke mcm tu? aku suke sangat cakap mcm tu, tak pernah pun terlintas dlm ati, nak merenung maksud dia betul2...

memandangkan skrg ni, aku ada byk masa utk berfikir benda2 yang tak berfaedah, maka jatuh hukum wajib plak ke atas aku untuk melibatkan diri dalam aktiviti2 sebegini rupa...

kalau dah jauh di mata, tak de maknenya nak dekat di hati, ye lah, alang2 dah jauh, buangla semuanya kan...watpe nak simpan2 dlm hati lagi dah...pada sape y dah bosan ngan benda dlm ati, ni lah masanya utk dia mula2 cuci mata, pastu amek buat taik mata, y jauh di mata tuh, huh...kirim salam maut je lah...

tapi aku takde lah nak menafikan mereka yang makin jauh di mata, makin dekat di hati, mcm trademark tv9 tuh, dekaaat di hati...tp bape kerat sangat la yang ada atas muka bumi ni kan...nak kata pupus tu idakla, tp agak terancam juga...agak mustahil jugakla utk pompuan mcm aku ni nak jumpa spesis2 terancam mcm ni....aku takdelah bernasib baik mcm siti khadijah tuh, jauh sama sekali, mcm langit dan bumi, padanla ngan nasib aku kan...huh....jangan bandingkan aku ngan mereka2 y hebat, malu aku...melukut di tepi gantang pun lagi tinggi martabatnya compared ngan aku nih...

notakaki : entah apa la ye nasib aku...

No comments: