entry tergendala --> sekitar sambutan hari guru part 2

part 1 dah aku hupdate, nak tau, leh klik kat sini

paginya ada koir, makan2, petangnya...huh...memang aktiviti mengeluarkan peluh sume...bukan setakat peluh kak jah oi, segala jenis cecair yang hado kat badan dikeluarkan dengan jayanya...

yang cikgu perempuannya, main bola sepak...sesi pagi lawan sesi petang...ce tgk gambar kat bawah...

asal ramai semacam je?

nak tau kenapa ramai semacam? ahaks...40 pemain siot dalam padang tu...20 pagi, 20 petang...pastu 2 bijik bola...ha...tendanglah kak jah nak tendang ke mana...janji tak ke laut...cikgu laki punyalah siot, bantai gelakkan kami sume...hampeh...korang bayanglah sendiri, aku bagi contoh aku je, takyah orang lain...

sepanjang2 hayat aku mana pernah main bole, pastu aku ni pemegang kaki bangku terulung, main bola sepak...huh...nasib tak tercabut kaki le jawabnya, tercabut kasut da banyak da terjadi sepanjang permainang itu...start main kul 2pm tuh, huh...habis burn kulit aku yang memang dah terlebih tinted ini...

perlawanan berakhir ngan keputusan 1-0, petang 1, pagi 0...dapat hampers besau...hohoho...yang penting kegembiraan itu sebenarnya...sangat best!!!


cikgu lakinya plak main bola jaring...huh...dorang bukan main bola jaring sebenarnya, mcm main ragbi, takpun main bola baling...sangatlah laju dan pantas dorang main, tp nasib baik takde yang injured2...tp dorang bising satu je lah, banyak sangat peraturan yang kena patuhi dan sangatlah strict dianye peraturan, takleh gerak2 kaki...hahaha...masa dorang main, aku terimbau kenangan zaman sekolah, main bola jaring....*rindu zaman itu

berakhir sesi sukaneka, sume cikgu balik umah...aku time tu, tuhan je yang tau betapa azabnya nak bawak kete, sangatlah sakit seih...habis sume lemak2 aku mengalami renjatan sebab dah lama sangat berada di zon selesa...even aku ari ni masih tak dapat nak duk bersila ngan baik...see...penangan bola sepak itu...dah bape lama dah berakhir sume tu? tapi kesan dia masih ada...

hahahaha...isnin tu, pegi sekolah, sume jalan lain mcm je...bisik2 ngan dorang,

"ari ni kena cover jalan, nnti students gelakkan cikgu, cikgu jalan hencot2"

 notakaki : walaupun penat, sangatlah best...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing