Monday, April 28, 2014

anak mama injured lagi

Views
bila tengok anak injured lagi kan, mula2 dalam kepala otak aku, mesti maki2 diri sendiri sebab tak jaga anak dengan baik...pastu rasa sangat bersalah dengan alia...tapi at the end, tak boleh buat apa2 sebab aku pun tak ada dengan dia masa dia kena...

alkisah...alia dihempap piala pusingan yang ada kat rumah, adoila...rasa nak campak je piala tuh jejauh...

aku dimaklumkan...masa dia kena tuh, sume orang tengah solat, jadi alia tu apalagi, amek kesempatan menyelit sana menyelit sini sambil nak capai piala tu, dannn...apalagi...panggg lah atas dia...dapatla dua tanda lebam...satu kat pipi...

buat2 tak nampak ajer lah yer kotak2 bawah sinki tu, fokus pada bulatan merah tu

satu lagi kesan lebam di kaki

maaf la ye kalau tak bape nak nampak, enset cipoot je...

aih...malam tadi tidur, mimpi macam2 pasal alia...mungkinkah disebabkan perasaan bersalah itu? atau memang aku sentiasa dapat mimpi buruk?

notakaki : tidur peluk alia dari awal tidur sampai ke pagi...bestnyer...



4 comments:

Ibu Lala said...

Alahai ciannya alia. Get well soon.

Ibu Lala said...

Alahai ciannya alia. Get well soon.

husna zahidi said...

ingatkan alia kena gigit nyamuk td..kesian dya smpai lebam..

Cik Puan said...

alahaiiiii...cian nya alia..semoga cepat sembuh...