senyum pengubat segalanya

entry nih sebenarnya aku nak meluahkan sesuatu yang dah lama aku pendam, kumpul2 dalam hati...last2, tak tahan sangat, aku pun luah kat sini...

terima kasih pada yang sudi baca entry luahan nih, dan berterima kasih sesangat pada yang sudi drop your comment...awak...terima kasih...

i bet, sume orang ada pengalaman deal dengan orang ramai, berurusan dengan orang luar, orang ramai...cuba bagitau, apa yang korang nakkkkkk sangat dalam urusan itu? maksud aku, cara layanannya...

gambar amek kat google

kalau aku, aku cuma nak SENYUMAN dalam setiap kali aku berurusan dengan orang ramai, tak kisahla aku sebagai pengguna atau penjualnya, sebab apa? senyuman akan mengubah segalanya dalam urusan kita itu...

dan aku akan rasa sangatlah tak best kalau orang yang treat aku tu treat aku dengan muka masam or what ever yang tak best, macam layan nak tak nak ke, treat kita macam budak2 dhaif bebenor le...adoi...serius aku tak suka dan tak best...korang setuju tak dengan aku?

sebab tu lah bila aku berurusan dengan orang ramai, aku akan utamakan SENYUMAN dalam diri aku even aku dalam keadaan tak terkawal sekalipun, senyum kelat2 ke hape ke, akan aku tetap gagahkan jugak SENYUMAN tu...sebab aku tau apa yang aku nak if aku seorang pengguna...

pendapat korang bagaimana?

notakaki : senyum seindah suria


Comments

ain farah memang suka senyum ^_^ dan paling tak suka deal dengan orang yang berangin tak tentu pasal or masam mencuka jer muka dan tak reti nak senyum...tapi kadang2 sifatkan jer...
Cik Puan said…
yeahhh...cik setuju...
terutamanya bila kita nak berurusan dengan benda2 yang penting ne...bila berhadapan dengan orang yang monyok2 kekadang kita pon terasa blank terus kan..
Syamimi Saad said…
betul.. senyuman juga buat segala urusan berjalan dgn lancar.. :)
adyna AB said…
Setuju , kalau layan nak tak nak je , Bkn kna byr pun bg senyuman , ;)
ayut said…
Btul...ayut skrg dlm customer service plggan cane pon senyum je..tp blkg lpas tu cite lain la..haha.staf ayut slalu gitu..

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing