kursus di hari sabtu

dah dua minggu berturut2 dah aku kena pi kursus pada ari sabtu...potong stim tol lah...haha...nak buek camno, eden yang hanyo menurut perintah yo...

ini cerita sabtu lepas punya, yang sabtu sabtu sebelumnya tuh, dah terkubur tanpa nyempat hupdate sini, miahahaha...pastu lupa nak snap gambar, tu yang jadik 3kuasa3 malasnya nak hupdate tuh...

berbalik pada cerita sabtu lepas, teacher2 ada kursus 'peer reading' kat ppd, aku kan teacher dah sekarang ni...tu yang pepagi lagi dah menapak gi ppd yang jauhnya sejam dari rumah aku...adoila...kesian alia sebab pepagi lagi kejut dia suh bangun...

dalam surat, tulis kul 8 mula, tapi tengoklah jam kat dinding tuh, tak mula2 pun lagi...bengkek je ati aku nengok jam...




huh..aku nih dahla pantang kalau berjanji tak ikut, especially kalau bab mada mesyuarat, kursusu bagai..owh...

kul 9.10am gitulah baru la ada ura2 nak mula kursus...aku bajet dalam tengah ari, paling2 busuk kul 2 pm gitu, tamatlah kursus...sekalik, hamek kau..4.30pm hokayyyy...waaaa...

nak menangis dondang sayang aku ni bila ngenangkan alia...lamanya tinggal dia ari ni...last2, sampai rumah, kul 6 lebih...makin la sahdu aku sebab lama sangat tak jumpa alia...

kesimpulan daripada kursus, ada la sket input dan kepelbagaian kaedah nak ngajar english pada budak2...tapi aku sedikit terkilan sebab bahan kursus tu more on primary school...menari2 bagai, lompay sana, lompat sini...sekolah menengah takde budak dah nak menari2 lompat2 bagai, malu katanya...cit...kalau time cikgu lambat masuk, takde plak malu nak menari lompat tuh...nyampah teacher tauuu...

notakaki : i'm trying my best to educate the children there, wish me full of luck ek ek...

Comments

Unknown said…
susah dah sekarang nak cari yang menepati masa..huhuhu..

selamat mengajar..:)

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing