Monday, April 14, 2014

mood menjahit

Views
kat tempat kerja aku, dah kalut dah orang duk tempah baju untuk raya...errr...aku belum buat pape pun...dorang cakap tukang jahit dah tak terima tempahan lagi dah...pehhh...

ntah tetibe je, aku pun rasa nak membaju baru...miahahaha...nasibla pandai menjahit ko, maka...sesi membentang kain untuk dipotong lerrr...


saje jer kasik blurr sebab takut nanti kalau nak buat pakai raya, takler basi sangat kainnya...hahaha...dia punya perancangan musti patplohpat langkah kedepan...tak leh blah...

kain dah siap jahit tepi, tapi tu lah...bila tah nak menggudek mesin jahit...

alia dah tidur, mama nya pun rasa nak tidur jugak, hampeh tol...

notakaki : macam2 nak buat tapi terbantut sebab kekangan kerja lain


3 comments:

Cik Puan said...

wahwahwahhh....pandai rupanya ain jahit baju.dalam diam-diam ek..hihii..
cik,tahun ne rasa nya hantar jae lah kat kedai..malas nak jahit sendiri...

~emi~ said...

Pandainya dia jahit baju. Emi tak pandai. Jahit pakaian carik or benda lain sket2 blh la. Guna tangan. Jahit pakai mesin x pandai. Nama je anak tukang jahit. mak selalu bebel sebab anak dia ni takmo blaja menjahit dari dia..hehe


btw jom singgah blog emi :)

ayut said...

Ayut pon xrancang pape lg...