Tuesday, April 15, 2014

setiausaha = setiap usaharrr

Views
hari ni dah bergenapgenap dah aku pegang jawatan SETIAP USAHARRR PIBG sekolah aku, pehhhh...sangatlah banyak *baca banyakbanyakbanyak patplohpat kali* kerja yang nak kena diuruskan terutama sekali bab surat menyurat tuh...pehhhhh

kalau bercakap bab pengalaman, memang sangat best sebab dapat belajar tentang macam2 benda baru, seronok pun ada...i really enjoy with the experiences i gained, totally an enjoyment experience for me...ha kau...jangan sampai mama speaking tau...

yang tak beshnyer bila mana kena korbankan masa bersama anak, masa tidur, dan masa2 yang ada, tak sebut lagi tang tenaga yang telah dicurahkan...takpelah, dah memang tugas kita kan, bekerja kerana allah, insyaallah allah akan lindungi dan sayangi kita dan keluarga kita...

pagi ni janji ngan ydp pibg nak jumpa sebab nak setelkan surat, tapi aku terlewat dekat ngan setengah jam...sadis...bersalah sangat...aku sebenarnya pantang bila berjanji tapi tidak ditunaikan, memang berbakul2 la jampi serapah aku taburkan, hahaha...tapi bila mana aku sendiri langgar janji, pehhh...jampi itu terkena batang idung sendiri...ya allah, kau ampunkanlah dosa ku...

pssttt...cantik tak sudut gambar yang aku guna? kihkihkih *masuk dalam bakul dan cuba nak angkat itu bakul maaa

notakaki : memegang jawatan selain tugas hakiki sebenarnya lebih best bila mana kita hanya perlu laksanakan jawatan itu semata2 tanpa perlu campur aduk dengan tugas hakiki...tapi nak buek camno...SYMP - saya yang menurut perintah



2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

buat ajerlah kannn....

ayut said...

Xpela...keje dh nama ye kn...