Friday, May 9, 2014

gaya mak jemah terserlah

Views
seharian bergudik gudek dengan buah hati, sape lagi kalau bukan alia...sekarang ni, apa yang orang buat, dia pun sebok nak buat...adoila...

kalau dah nama pun gegirl tu kan, kompemla nak melaram sikit sebanyak kan...mana tumpahnya kuah kalau tak je nasik...ecewah...

tengoklah aksi anak dara mama yang sorang ni, terserlah gaya mak jemah kat situ...


auwww...alia berselfie tu...kompem belajar dengan mama kan alia kan? hahaha...kalau baba alia tengok ni, pingsan dia...mentang2la alia membesar bawah ketiak mama...kihkihih...

adala 5,6 keping gambar selfie alia, last..mama mintak nak amek gambar alia, mintak dia posing...

nah kau...gaya kaku ala2 amek gambar pasport...dah ada dah tu gaya2 amek gambar profesional...miahahaha

okay mama...cukup!!

alia2...setiap hari kita bersama, susah senang kita harungi bersama ye...insyaallah...

asik cite pasal alia je kan, hari ni aku ada berita gumbira...hehe...esok aku kongsikan...cer teka cer teka...kihkihkih...bagi klu sikit, klu dia adalah 'rezeki anak bertambah'..hah, hamek kau...

notakaki : rindu alia sokmo




2 comments:

husna zahidi said...

hahaha..kecik lagi kemain ye alya..

nama mcm adik husna..:)

Cik Puan said...

hamboiiii..alia nak ade adik lagi ke?