Wednesday, May 14, 2014

tewas

Views
semalam baru je borak2 ngan rumate pasal tambah anak, ari ni, tup2 demam...bukan calang2 demamnya, takleh bangun...melepek je depan tv...orang yang paling hepi kalau mama nya terbaring aje, tak lain tak bukan, alia la...sebab dia boleh selak baju ikut suka hati dia la...selak baju untuk hisap susu...warghhh...muka gembira je ari ni sebab dapat duk dengan mama kat rumah dengan di, berdua ajer...

ohhh...demam bukan sebab mengandung ke hape ye, ini demam rindu kampung namanya...miahaha...takpun demam sebab tak dapat hadiah hari ibu...erkkk...apakessss...hahaha...saje kasi panassss...

demam selsema je cik jah oi...tapi kali nih, hebat punya selsema, ayaq idung takmau berenti, meleleh aje kejenya...budak hingusan sungguh lah ini hari...

pepagi lagi, dah menapak ke klinik, sebab tak tahan sakit kepala bagai, tapi...terkejotnye mak ngah...ni klinik ke pusat pemindahan warga asing nih? 



tak berani nak amek gambar depab2, takot wooo...amek gambar coori2 aje...tunggu turn pun jejauh jer, tak berani duk dekat dorang...

aku syak kalau tak bangla, nepal...sebab nama kemain lagi vishna la, sindhu la...tu pun aku dengar nurse tu panggil nama dorang, bukan aku tanya dorang sendiri, tak kuasa la mak jemah...

turn aku, masuk jumpa doktor, check sana, check sini...siapp!! dapat ubat, dapat mc sehari...balik rumah, rehat...tak nyempat nak tidur sebab anak mama boikot tak nak tidur...mentang2 mama ada ari ni kan...

hah...jam belum pun kul 9, tapi anak mama dah terkulai layu atas katil...hikhikhik...rasakan...sape suh siang taknak tidur, main aje kerjanya...tapi bagus jugak, bolehla mama pun tidur awal, kalau boleh tidur...kepala tengah berdenyut nih, badan pun boleh tahab jugak panasnya...

notakaki : semoga dipermudahkan segalanya, dan disembuhkab segala sakit yang ada...aminnnn...



3 comments:

Cik Puan said...

hamboiiiii....xlame lagi cuti skolah ain..sabo ekkkk...
ape2 pon..semoga cepat sembuhhh...

Sya Mimie said...

Risau bila sesuatu tmpt tu penuh orng asing.. Dh mcm kita ni salah ngara pula...

Sya Mimie said...

Risau bila sesuatu tmpt tu penuh orng asing.. Dh mcm kita ni salah ngara pula...