Sunday, March 28, 2010

kenapa manusia kejam

Views
aku baru pas tgk photo2 y diupload oleh rakan2 ku y lain, ttg adegan2 antara pasangan kekasih...mcm2 cerita...

* awek ganas, hempuk kekasih dgn komputer riba
* kekasih dera pasangan
* pasangan potong kemaluan kekasih ekoran cemburu

haishhh...banyak lagilah...mcm2 cerita...tp ada satu cerita y kurang senang...aku benci nyampah dgn org y buat ni...

* janin yang cukup sifat dibaling sesuka hati

apalah kejam sangat, kalau dah taknak sekalipun, buatlah dgn cara yang betul, buatlah dengan cara yang baik, bukan buang sesuka hati mcm baling kulit pisang jer...

therosputih : kalau mcm itu proses jadinyanya, mcm itu jugalah proses akhirnya

lumrah alam lah tu sume, jgn dilawan arus, nnti kita sendiri menanggung padah...hidup ini adalah karma, kalau itu yang kita buat, satu hari nanti, begitu jugalah kita akan kena...

aku bukanlah seorang yang baik sangat utk berkata-kata ttg apa yang baik apa yang tidak baik, mungkin saat ini aku yang berkata nasihat spt ini, tak mustahil saat seterusnya lepas ini, aku melanggar kata nasihat ini, tidak mustahil, cuma aku sentiasa memohon dilindungi dari segala keburukan dan diberi petunjuk ilahi...amin....

notakaki : aku juga manusia yang kejam

No comments: