Saturday, March 27, 2010

program di sekolah

Views
inilah yang dinamakan

guru
kaulah lilin
yang membakar diri

huh...baru sekarang aku nmpak kat mana y membakar diri tuh...hukhuk...

tak kenal maka tak cinta

ari ni ari sabtu, merangkap hari cuti hujung minggu, juga merangkap kepada hari utk aku berehat dan menjauhkan diri dari buku rancangan mengajar, juga merangkap hari aku takmo jejak kaki kat sekolah...tp ari ni...aiseh...lomah semangat den ni ha...den kono jugak poei sekolah sobab ari ni ada pibg.....nak nangis je rasenya (da nangis da pun) sbb byk kojo nak kena disetel....haishhh...tabah2....

No comments: