Sunday, March 28, 2010

a merajuk lagi

Views
merajuk antara pasangan? lumrah lah tu kan, adat resam, pasangan lain cara hidup, mesti ada pasang surut...kisah a dan b, bg therosputih, da tak asing lagi...kali ni nape la plak a merajuk nih? b buat apa lak?

" a merajuk ngan b sbb b tak bgtau langsung b nak balik umah mak b, tau2 je, b cakap da dlm bus on the way nak balik kampung, a apa lagi, terus tersentap, dan sangat terasa...nape b tak cakap langsung? agaknya b terlupa, ye lah, bizi dgn mcm2 benda, pastu mula lah a terasa diri dia ni mcm org asing y tak tahu menahu ttg b...a mendiamkan diri...takmo cakap pape ngan b, takut nnti a ckp y bukan2, baik a mendiamkan diri...b mintak maaf ngan a...a diam je...b buat mcm takde pape y berlaku, a diam jugak...3 patah b tanya, sepatah pun a tak jawab...a terkilan sgt2 ngan b..."

penat aku tgk a ni, si ratu air mata...air mata sana, air mata sini...aku taktau nak cakap apa...lupakan je lah a ek...tp a ni diam jer...aku taktau nak kata apa...

sekali, semalam, tgh syiok2 tido, a cakap a mimpi ngeri....terus tepon b...cakap ngan b mcm biasa...b pujuk a supaya sambung tido...

haishhh...kalau bukan kerana mimpi ngeri si a ni, aku rase ari ni ari air mata lagi agaknya si a nih...so, skrg ni, a dah baik ngan b...bagusla kan...aku tumpang heppi...seronok tgk org gembira ni...

pada a ngan b, semoga berbahagia....
pada b, jangan buat mcm tu lagi, atleast bagitau a apa y b buat, takdelah a risau...
pada a, dah tau b tu selalu buat mcm ni, sabo je lah byk2 tau...jangan duk menonggeng sana menonggeng sini...tak manis aku tgk...ahaks...

No comments: