hari-hari terakhir

sedih lak tulis tajuk entry pagi nih...menjalani hari-hari terakhir bersama seseorang di sini...tak sanggup nak fikir pe y bakal terjadik kat aku...ahhh...baik aku biarkan saje kan...biarlah, biarlah masa y menentukannya...

kat sini aku baru nak share...

mr someone aku bakal berangkat ke negeri bawah bayu, mendapat tawaran kerja di sana, dan dia akan berangkat ke sana selasa ini (270410), esok pagi2 dia dah start berorientasi kat one of hotel kat area2 klia (lokasi terpaksa dirahsiakan atas sebab keprivasian)...mulai saat pagi esok jugak lah, aku dah takleh nak seperti hari2 sebelum ini, satu chapter akan bertambah dalam hidup aku...wahhh...hidup ini makin berkembang bukan...baguslah kan...

aku mesti kuat sebab aku insan yang kuat...kan kan...

notakaki : ain jangan nangis2

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing