Friday, April 2, 2010

salam takziah

Views
secara jujur...

aku baru tau arwah din beramboi sakit mase ari rabu ari tu, dgr era, si aznil duk bercakap ngan sape tah, dari situ, baru aku tau din beramboi sakit...mase tu tgh drive, kaku je tangan nak pulas stering...tapi digagahkan jugak...pagi ni, kecoh kat fb cakap din beramboi dah tak ada, lebih kurang pukul 1 pagi tadi, ya allah...din beramboi dah tak ada...

aku tak tau secara exactly pasal kehilangan din beramboi nih, tau pun dari mulut ke mulut sahaja...salam takziah buat keluarga allahyarham...kehilangan arwah sangat2 dirasa oleh kami peminatnya...

al fatihah....

No comments: