observed today

kadang2 seronok bila kita jadi lecturer ni, kita boleh buat orang tunduk pada permintaan kita...

hmmm....aku kehujanan hari ni sbb aku rase sangat tensen, padal benda boleh setel, tu aku tau, cuma penerimaan aku sangat teruji dengan permintaan drastik y kena aku lakukan...

pagi ni, tetibe je observer minor aku kol cakap nak dtg observe aku lebih kurang kul 7 pagi, bapak sentap aku sbb banyak benda aku nak kena setel dalam masa kurang dari 2 jam...lebat hujan aku....

apa y aku kena buat?
1. tau jadual waktu kelas yang nak diobserve
2. minta kelas ngan cikgu yang terlibat
3. tanya doktor boleh ke tak waktu yang kita mintak tu
4. buat rancangan mengajar
5. sediakan bahan
6. bagitau students aku nak amek kelas tu
7. tunggu doktor sampai
8. mengajar

waaa....finalnya, aku rasa sangat penat....

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing