Tuesday, February 7, 2012

hero zaman kanak-kanak

Views

awai2 lagi dah taruk gambar faizal hussein, dah sah2 lah minat sama dia tuh...hihi...dia nih, her peberet aku dari zaman kecik sampaila ke la nih, sangat menggilainya...hoho...ni bini dia bace nih mau menangis2 nih, ada org minat sama ngan laki dia...

 teringat zaman kecik2 dulu, berangan ler jadik pelakon, pastu berlakon sesama ngan faizal...adeh...angan2 ku memang tak bleh, dan ternyata, anngan2 ku musnah belaka lah...

notakaki : mode berangan tak habes2 lagi

3 comments:

Intan Akma said...

ekeke..ekeke..nak gelak jugak..ekeke..sama la kiter

therosputih said...

intan akma
hehehe...sama la kita nih...hihihi...sampai sekarang, masih setia dengan faizal hussin dan mereka2 yang lain....heheheh

Mimie Najib said...

peminat faizal eh..tp sekarang dia mcm dah kurang berlakon kan? ke sy yng kurang tgk tv?? hehe