Thursday, February 23, 2012

pakcik oh pakcik

Views
sedang aku menunggu giliran di klinik kerajaan, ada 2 orang pakcik nih berborak...tekaan aku, kawan lama yang memang dah lama tak jumpa...

pakcik A datang dgn isteri, dan seorang anak dara, pakcik B datang dengan isteri je...tibe2,

pakcik B : berapa ekor anak kitak?
pakcik A : kamik 4 ekor jak

aku kat belakang : (dasatnya dorang nih, tak main ah orang, main ekor2 teross)


notakaki : nak tergelak tapi tak jadik...mungkin budaya dia mcm tu...who knows...


sapelah aku utk judge people kan???

No comments: