Monday, February 27, 2012

packing packing

Views
bangun2 je pagi nih, aku mcm dgr satu arahan suh aku kuat dan uruskan diri, tp bila aku nak bangun, tetibe je aku perasan, mana kaki aku?? aku nmpak dorang, tp tak blh nak gerak...am i paralyzed? stupid!! jgn fikir bkn2 blh tak..rupa2nya, aku tak rasa dua2 kaki aku sbb dorg masih tido...terus aku 'kejutkan' slow2...sakit? biarlah aku org je yg tahu...

ari ni aku nak packing2...aku nak kemas semuanya...

kenangan2 yang ada, aku susun2, masukkan dalam kotak ikut kategori, pastu tutup kotak dan tape....tadaaaa....

sekarang aku ada banyak masa untuk menyendiri, nak tgk2 kalau ada kenangan yang tertinggal, aku nak pastikan semua tu selamat dan terjaga, kat kotak tu besau2 dah aku tulis INI HAK AIN, JANGAN USIK, AMARAN KERAS!!! pasni kalau ada orang usik jugak, mmg aku hantar santau...tetttt...terpengaruh ngan cite 'santau merasuk' tv3...

errr...mana kau nak letak kotak2 besar gedabak nih? mmmm...tgh berfikir sama ada utk bawa dia bersama aku atau tinggal je dalam stor, sbb semua yg dalam kotak tu, dah nama pun kenangan kan? kalau aku bwk blk bersama aku, dah sah2 aku akan bukak dan belek balik, itu tak boleh derrr...aku tak sanggup...hmmm...ini yang aku tgh fikir nih...

**bek je lah balik, itu je HAK yang aku ada kan?

perjalanan masih jauh tapi masa sudah singkat, tidak sanggup rasanya utk menyerah diri ini pada binatang, tetapi siapa yang dapat selamatkan aku kalau hero sudah ada heroinnya....ini bukan cerita kaho naa pyar hai...aku dengan ini menyerah diri kepadanya...selamat tinggal...

No comments: