selamat menjadi ayah buat mawi

awat semangat sangat kau nih cik jah oit?? kau kenal ke mawi tu? mmmm...kenal nama dia je, M.A.W.I. habis tu, ada mawi kenal kau? mmmm...dia tak kenal pun aku, kalau dia kenal pun, dia kenal nama ain je, sbb ain tu kembar ngan bini dia, kan kan kan...

takdaklah...aku nak wish setinggi tahniah pada mawi ngan ekin, sbb dengar kabar, dah selamat melahirkan baby girl pagi td, aku baca, dirg cakap kul 4pg tadi...tahniah2...

alang2 dah nak wish tahniah, aku wish teruslah untuk sorang kawan kat sekolah aku, merangkap ketua panitia aku, yang juga selamat melahirkan baby girl hari ini, ulalala...meriah tol sekolah aku tahun nih, kutip hasil namanya...hehehe...kau ingat lembaga hasil je yang kutip? huh...opssss

tak ketinggalan jugaklah, nak le jugak wish tahniah pada kawan baik aku yang sorang nih, yang bakal menamatkan zaman bujangnya tak lama lagi, serius aku sedih beb kau nak kawin, tp takkan aku nak sedih kot? kan? takpelah...selamat pengantin baru in advance yer...nak wish tahniah terus boleh?? tahun depan, tahniah jugak, bakal menimang cahaya mata kan kan kan...? dil mera dil...tahniah...aku wish kau bahagia...tuhan akan jaga kau utk aku kan?

mmmm...sebok je aku nih mengwish orang sana sini, aku?? tahniah takdak ke untuk aku....mmmm....ada ada ada...tahniah jugak untuk diri sendiri sebab sehingga kini, aku masih berpegang kuat kepada cinta hatiku, masih utuh, takde tanda2 nak roboh, sebab semakin hari aku semakin sayang kamu, semakin hari aku semakin cinta kamu, pujaan hatiku...

hidup kalau tak bahagia, tapi hati punya kekuatan terhadap sesuatu, kau akan kuat menempuhnya, aku masih menunggu akan tibanya saat itu, jika tidak tertulis semua itu, ku tunggu mu di atas sana...lagu alyah beb...


notakaki : psss...aku dah hebahkan kat satu dunia tentang cinta kita, biar mereka tahu apa hati ini...sayang...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing