cintailah aku kerana aku mencintaimu

sape penah dgr lagu ni? sila angkat tangan anda...best kan susunan kata lagu ni...aku sukeee sgt22...sape setuju ngan aku? hah....kamu, jgn sebok nak geleng pale, ni lagu peberet aku, jd jgn sesekali geleng pale anda, angguk bersama2 saya...ngerti!!!(sambil menjengilkan anak mata bulat2)

layan lirik lagu ni, penat aku taip wooo...



di dalam hatimu
telah aku temukan
erti kebahagian
bersama dirimu
aku merasa bererti
sanggupkah dirimu
untuk bertahan
hingga waktu tak berjalan
mencintaiku
walau bintangku tak terang
cintailah aku
sepenuh hati
sesungguhnya aku
tak ingin kau pergi
takkan mampu ku hadapi dunia ini
betapa hidupku
takkan pernah sama
bila kau tinggalkan ku
tetaplah di sini
saling memiliki
selama-lamanya
cintailah aku
sepenuh hati
ooo
tak ingin kau pergi
takkan mampu ku hadapi dunia ini
tiada erti semua bila kau pergi
genggamlah tangganku dan peluklah diriku
saatku jatuh nanti menangis sepi
cintailah aku
sepenuh hati
sesungguhnya aku
tak ingin kau pergi
takkan mampu ku hadapi dunia ini
betapa hidupku
takkan pernah sama
bila kau tinggalkan ku
tetaplah di sini
saling memiliki
selama-lamanya
cintailah aku
sepenuh hati
ooo
tak ingin kau pergi
takkan mampu ku hadapi dunia ini
tiada erti semua bila kau pergi
genggamlah tangganku dan peluklah diriku
saatku jatuh nanti menangis sepi


betapa aku kuat kerana cinta yang kau berikan padaku, jangan kau ambilnya dariku kerana aku tidak bisa bertahan walau sesaat tanpa kehadiran cintamu padaku...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing