kehilangan ibu saudara

hari sabtu lepas, 080510, aku telah kehilangan seorang ibu saudara yang amat bermakna dalam idup aku, masakan tidak, ibu saudara ku inilah y menjemput aku dari hospital masa aku berumur 2 ari (ayat skema sikit)...

ibu saudara, siti rokiah yacob, umur aku tak sure, meninggal tepat jam 2.55pm, mase tu aku kalut2 kat umah nak buat kuih, my mother ngan father sempat merempit ke rumahnya, kira sempatla ada di sisi mase arwah nazak...

ibu saudara ni, aku panggil mek aji, adalah anak sulung dari empat beradik, mek aji ni ibu saudara aku sebelah my mother, huh...aku tak dapat nak bayangkan kehilangan dia, mase gi umah dia, aku tgk jenazah dia, aku sempat la bace2 yassin, sedekah untuk arwah, itu aje y mampu aku lakukan...

al-fatihah buat arwah...semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan golongan y disayangi allah...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing