Sunday, May 2, 2010

putus

Views
gelang kaki aku putus, sedih aku, aku beli mase usia praktikal tggl lagi sebulan, ada maksud di sebalik gelang kaki tu, (takmo cite kat korang...lalalala)

so sekarang ni, sedih lak tgk gelang kaki tu lama2, terus simpan dalam beg, dlm ati, pasang niat, bila aku nak baiki ni, mcm mana nak baiki ni...adoyaiii....

kata aku, kalu ada benda2 y kita sayang putus mcm dlm kes ni, ada petanda tak baik...auta ke? ntahlah...aku ni bukannya nujum, tp kalu kita percaya pada sesuatu benda tu, tak mustahil benda tu wujud...

jadi?



No comments: