jerangkung ke hape

memalam jumaat cengginih, terbongkok2 kat dapur, selongkar kotak makanan...searching for F.O.O.D. hehehe

alkisah...sejak dua tiga menjak nih, aku memang takleh tido lewat, bukan sebab bosan ke apa...tp sebab tak larat badan, mata larat lagi....badan? umang aih...tak tahan bebenor den nak melangut memalam...even solat isyak pun tengah2 malam...setakat nih, tak pernah lagi lah terlajak sampai ke pagi, sebab memang malam, aku tak pernah nyenyak tido...

biasa sebelum kul 8 tu dah lena tah ke mana tah...kat sini, maghrib kul 6.30 lebih, so, kadang2 7.30 dah lena....dah syiok2 tido tuh, nanti kang kul 9 terjaga, kul 11 terjaga, kul 2 terjaga, kul 4 terjaga...aih...rindu nak tido pejam mata tuh, pastu celik mata terus jam 4..tapi akan daya....

la nih, cuba untuk lelapkan mata...gagal seiyh...sebab perut sangat lapar...padahal sebelum tido tadi dah makan bihun tomyam, cuma tak banyak, sebab sangat2 tak berselera sekarang nih...actually, 2 ari dah aku mc...ari ni mc lagi...asthma yang berpanjangan, demam, selesema dan pening...belum campor ngan kemuntahan setiap masa...aduh...banyak dugaan orang mengandung nih...

aku mintak sangat2 dijauhkan, anak aku nih bila lahir, bukan jenis yang berjaga malam...sebab...aku bukan jenis yang berjaga malam, nanti sape nak jagakan dia untuk aku? hmmmm...tp kalau ikutkan gaya aku yang memang selalu terjaga malam, pastu takes time untuk tido balik, risau plak...ikut perangai ayah dia kot lewat tido malam...=)

notakaki : ngah menikmati susu+nestum+kurma=supper beb...janji ilang lapo...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing