Friday, July 27, 2012

kek lapis pulak dah?

Views
uish...sape2 yang kenal ngan aku memang dah lali dah kalau aku cakap, aku tak suka kek lapis...sebab tu masa duk sarawak dulu, aku takde lah heran mana pun bab kek laping nih, even nak balik kampung pun, aku tak beriya mana nak bawak balik...assabab? AKU TAK SUKA KEK LAPIS BEB!!!

tapi...
*
*
*
*
*
*
*
*
*

sejak dua tiga menjak nih, tekak aku nak sangat menelan kek lapis...sedih woo...mana nak dapat dengan mudah...melainkan beli kek secara online...kalau dulu, vromm vromm je dah sampai kedai, bulih pilih2...

notakaki : aku harap aku tak mengada2 nak makan itu nak makan ini...

2 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

Sedap gilerrrrr kek lapis tu.Tapi bahan2 nye susah..telur je kene gune 10biji keatas..

therosputih said...

cik azlyzah
dulu sebelum pregnant ni, tak pandang pun kek lapis sebab memang tak shuke, tp ntah....memanjang je selera nih, benda yang tak suka dulu bulih telan je sekarang nih...bebetol ngengade kah namanya itu? haishhh...