Wednesday, September 4, 2013

gempar!! cicak tunjuk skil akrobatik

Views
                     

                     

                     

ini bukan cicak menan yer...ini cicak betul, cuma ini cicak yang sudah mati la...hihihi...

alkisah...time aku bukak pintu peti sejuk yang bahagian beku punya tu, ketepek...jatuh cicak akrobatik nih...apa lagi...terkejot aku, tapi sempat lagi bantai gelak guling2 atas lantai tuh...apa taknya...tak ke kelakar tengok cicak nih kan? hahahaha

agaknya dia tersepit kat pintu peti sejuk dan terbeku dengan sendirinya...hahaha...sape suruh kau pegi main sembunyi2 kat peti sejuk...kan dah tercepit dan mati kejung kat situ...

nasibla sume makanan yang ada dalam peti sejuk tu simpan dalam bekas, jadik...takdelah rasa geli nak amek stok makanan beku kat situ...dan...nasibla kau bukan mati dalam peti sejuk, kau mati kat pintu peti sejuk ajer...hahahahaha

notakaki : aku memang geli ngan cicak




3 comments:

Deqla Manjew said...

alahaii kesiannye ko cicak.. smpai kejung gitu ... hihi... tp tgk mcm belom mati kan.. geli cicak tp boleh lagi tu snap pic.. ish2..

cik azLyzah⊙.☉ said...

Hahahahahaha....memula ingat masih hidop...dlm hati teror nye cicak ne...upe nye dah matii...alahaiiiii

Sya Mimie said...

bukan kemain kjung cicak tu..hehe