Monday, February 8, 2010

lelaki vs masak2

Views
perhatian kepada semua lelaki di luar sana...ini aku ada satu pengumuman...

anda tahu tak anda akan nampak sgt
* manis
* gentlemen
bila anda memasak

tahukah anda?
aku rase gembira tgk lelaki masak

kalau dalam sebuah keluarga, bila si suami y masak, si isteri pasti rasa mcm ni

"suami aku ni seorang yang sangat mengambil berat tentang aku, smpai makan pun dia jaga, tak nak bagi aku salah makan, keracunan ke ape ke, aku kena laaagi taat dengan suami aku"

keadaan ini berbeza apabila si isteri yang masak, sbb apa? sbb bila isteri masak, itu mmg dah menjadi kewajipan dia menjaga makan minum suami, jadi dah tak ada keistimewaan di situ...

jadi, apa lagi...

LELAKI!!!Tingkatkan kemahiran memasak anda!!!

notakaki : ini adalah pujian ikhlas dari tuan punya blog....

2 comments:

vk said...

i always tell my mom that i want to marry someone who can cook well.. bec i cannot cook, hehe.. :p

'ainrahimin said...

hahaha...that is only an excuse...but you better know how to cook well as your future husband..both husband and wife prepared the food...ohh..how nice...hahhahaah