agak2 semak tak?

skarang ni, tiap2 hari online, tiap2 hari lawat blog, tak kisahla sama ada blog aku ataupun blog org lain...y penting, aku selalu membace skrg ni...kagum lak ngan diri sendiri, study tiap2 mase, dulu mase belajar pun, aku takdelah hari2 study, takdelah hari2 ngadap laptop...haih...mengalahkan zaman belajar...sape nak tulun aku jawab masalah mcm ni...haihhh...

pastu terlintas satu idea...idea ni dah lama dah terperam dalam kepala hutak, tp takde tindakan pape sbb mase tak mengizinkan...

aku teringin nak buat blog khas berkaitan pendidikan, kiranya fokus kepada subjek y aku ngaja la kan...matematik dan kimia...leh tolong sape2 kat luar y mungkin skrg ni kita tak tau lagi kan, tp oneday, who knows ek...tp, kalu aku buat mcm tu, agak2 semak tak laman blog ni? hmmm

oneday, aku nak buat lah, cuma skrg ni, kasi aku stabil ngan hidup huru hara ni dulu...

Comments

vk said…
i support u, Ain! i pun ade blog masa uni dulu, tulis tentang subject math yg kita ambil dulu. tapi tak dapat update selalu sebab time constraint. skrang ni i plan nak upload jawapan utk exerecise math mod supaya student boleh check answers.. tapi masih dalam proses perancangan..
therosputih said…
ooo...bagusla tu, ada perancangan...nnti kalau dah buat blog tu, let me know jugak tau, leh share...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now