pantun spontan

pantun ni bukan aku yang buat, cuma ada satu pagi yang suram di sebuah bilik g***, c**** laki bising2 sebab duk sakat sorg kawan dia, yang juga sorg c****, yang sedang tekun menaip soalan untuk dihantar ke jabatan, aku sekadar menyaksikan sandiwara penuh muhibah ini...

encik z***** mengadap komputer
mengadap komputer berhari-hari
betulkah encik z***** mengadap komputer?
atau sekadar untuk mengaburi?

aku hampir2 je nak tergelak besar dgr pantun spontan ni, rasa kelakar sgt sbb yelah...maybe sbb aku rindukan suasana usik mengusik di antara rakan2...hmmm....so nice kan....saling usik mengusik...

hey guys...i miss you a lot tau...bila nak kumpul and having fun without thinking any task to do...hmmmm...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now