Sunday, February 7, 2010

anda mesti lebih ringan tulang

Views
smlm, balik je umah, hmmm...terngiang2 je lagi ayat2 dia,

"anda semestinya lebih ringan tulang, lebih mesra dan lebih proaktif"

aduhai...mcm mana nak buat tu, dah try, tp nmpknya masih belum diiktiraf lagi agaknya, nak aku buat apa lagi....seharian takde mood, memikirkan apa lagi y aku boleh buat utk mereka...

berdasarkan pemerhatian aku, dorg tu suke makan, takkan aku nak masak? aku tak sempat, nak sapu jem kat roti pun kelam kabut dah....nak beli makanan pastu share ramai2, haih...fulus pun da bkering...kang nnti kang, cakap aku ni menyogok depa lak....haihhh...tak hbs2 nak kena fikir ttg org, tp takdepun dorg fikir ttg aku....

itulah dia masyarakat...

No comments: