Monday, February 8, 2010

susah nak buat amal

Views
penat dah aku turun naik bangunan ni mencari cikgu y berkenaan...basah ketiak dah, belum masuk kelas ngajar lagi...dah masuk kelas kekgi, basah kuyup aku ni agaknya...mana lah cikgu ni...nak bg hadiah pun byk dugaan...

*
*
*

setelah berhempas pulas, (cehhh...ayat mcm gmpak sgt je usaha pencarian aku)...aku berjaya gak menjejaki tuan punya badan, kejap je jumpa, terus bagi, nak je cakap lebih2, tp tak reti nak cakap...takpelah, y penting niat aku ikhlas...

okeh...setel dah...ada sape2 nak booties utk anak masing2? anda dialu2kan...

No comments: