Sunday, February 21, 2010

nak ngadu

Views
ke hadapan therosputih

aku nak ngadu sgt2 ngan kau ni therosputih, sebab apa? huh...banyak sebab musabab ni...

tika dan saat ini,
"aku tak sanggup nak harungi hari2 esok"

itu aje y bermain di kepala....

wahhhh.....pada siapa lagi harus ku jerit...kasihan mereka di sekeliling aku terpaksa mendengar jeritan batin ku...huhhh...

aku terseksa di sini
bilalah aku dapat cakap "akhirnya, habis jugak praktikal"

tak tahan nak menanggung derita (aku terseksa terseksa di sini) haihhh...

dahla cik tenet kat sini tak minum perghhhh kacep patemah...slow seslow umat, nak bukak therosputih sendiri pun menyakitkan hati sendiri y dah memang sakit sendiri nih...haiihhhh...

tgk....kan aku dah tak hbs2 nak mengeluh je sekarang ni...iskhhh2...bawak mengucap lah ain banyak2...everything gonna be alright...just flow with it...huhhhh...nak flow tu y sakeeetttt....

No comments: