hadiah khas

baru2 ni, ada sorang cikgu kat sekolah aku dapat baby, baby laki...pastu terdetik dlm hati aku, i want to give hom something...

bukan nak menunjuk atau apa, sekadar hiburan untuk hati aku...aku pernah terbace satu blog ni, aku dah lupa dah, blog tu pun aku bace secara tak sengaja...tuan punya blog tu perempuan, aku panggil dia akak je lah ek....akak tu suke bagi present kat kawan2 ofis dia, kawan2 dia, sedara mara dia, bile ada je y dapat baby, mesti dia hadiahkan kat kawan dia sesuatu, and hasil kerja dia awesome la jugak...aku seronok dgn cara dia berbakti...bukan nak apa, sekadar kepuasan, seronok tgk org gembira kan...

jadi, aku mengambil keputusan nak buat mcm dia jugak lah...buat amal sket...dah la dosa bertimbun2, pahala ciput je, dgn harapan, kalau aku berbakti mcm ni, dapattla tmbah sket akunye timbangan belah kanan ni kan...

booties for baby

ni lah y aku maksudkan, aku nak hadiahkan booties ni utk anak cikgu tu, disebabkan baby boy, aku decide la buat kaler biru, kalau baby girl, leh wat kaler pink, alah...kaler je pun, bukan ada kesan pape pun...this is my first step utk bekerja secara serius dlm usaha menambahkan timbangan pahala aku...kwang3...

hah, pade kawan2 yang bakal nak dapat baby tu, leh la request kat aku...kalau nak beli ngan aku pun leh je, aku jual murah2, kira kos utk benang je...utk keterangan lanjut, leh hubungi aku...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing