lawatan sambil belajar

pada suatu hari cuti yang sungguh membahagiakan, aku telah selamat berpeluh di kota melaka, semata-mata nak bawak sorg kawan aku ni pusing tapak sejarah...wahhh...tgh2 ari lak tu, time org laki sibuk berpusu2 ke masjid solat jumaat, aku menghabiskan masa di sini...

i love melaka actually...ntah nape, nak kata ada someone special from melaka? hmmm...secara jujurnya aku cakap, i used to...tp sekarang habuk pun tarak...

maybe sbb mase kecik, selalu tgk cite dlm tv, tgk melaka melalui tv aje, so, skrg ni, dpn mata...i am really excited spend my precious time here...really enjoyable...so, these are a few pictures y senonoh utk ku abadikan dalam therosputih sbg diari kecilku...diari besar mana bleh share2 maa...kuikuikui


lawat melaka lawat malaysia


kapal dan therosputih, ada maksud..boleh teka? mestilah tak boleh


kapal penuh sejarah


pemuzik jalanan, ada kelas tersendiri

we were here, at last


panas wooo...payung ijau, mcm pokok aje...


mana tukang bawak nih?lembu aje tinggal....


ada khazanah laut tak dalam ni? hehehe

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing