ayat kencang

aku dapat ayat ni dari sorg sahabat maya, dia komen entry aku pg ni (entry apa nama perasaan nih?), nak share link dia sekali, tp tenet tak bape bagus, nak tulis new post pun sakeettt ajer...takleh nak upload gmbar sbb tak kuar icon tuk upload pape...sadis2...

* sudah dapat share dah...jgn segan silu singgah blog b.r.u.t.a.l.s.o.l.o. ni yer...best...

takpelah, ni ayat y aku nak share tu

rindu mencekam jiwa
sepi cukup memedihkan
sayang tak kesampaian
luahan tak di dengar

best sgt best...tergamam aku dgn maksudnya, terima kasih pada insan yang komen ni...

ayat dia simple aje, tp maksudnya...ya rabbi...menusuk2 kalbu...bak kata org lama, "sape makan cili, dia y terasa pedasnya"

thanks pade b.r.u.t.a.l.s.o.l.o.

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing

over a year now