Monday, February 1, 2010

takde mood

Views
dari smlm aku dah risau ngan ketidakselesaan diri....

* sakit tekak
* mata berair
* badan panas2

ya allah, janganlah aku diuji dengan ujian kesihatan ya allah, aku tau aku bab kesihatan, takde sape leh challenge rekod aku setakat ni, kalau org lain ada 1 je kad sepanjang tempoh setahun, aku ntah dah nak masuk 4 keping kad kot...

bangun pagi ni, keperitan tekak terserlah, aduhh...mcm mana ni, dah berbotol2 air dah aku minum, tak hilang2 jugak...takleh makan makanan berminyak ni...aku kena jaga...nnti aku jugak yang haru....

haih...pagi2 dah takde mood, mcm mana nak harungi seharian hari ni...hmmmm....monday blues btol la aku ni kan...nak kena buat puja2 sket...tepi sket, aku nak wat ritual khas jap kat sini...

"oh mood oh mood, datanglah sini berdampingan ngan aku, tp ingat!!..aku taknak mood yang tak sihat, dtg sini mood yang sihat, heppi, bermotivasi, bersemangat tinggi, dan berkeyakinan tinggi pada aku sekarang..."

kena tunggu jadi ke tak mantera aku...

No comments: