Sunday, February 28, 2010

hari last bulan februari

Views
huishhh...hari ni hari terakhir bulan februari, bulan penuh makna...apa lagi, aku kena buat sesuatu supaya dapat dicatat dalam 'hari ini dalam sejarah' aku...hahahaha...aku bukan apa, hari ni datang sekali je seumur hidup, pas mati pun takde dah dtg2 lagi dah hari mcm ni, sbb tu aku kena jadikan hari ini hari bermakna dlm hidup aku....

bulan februari dah smpai hujung...bulan februari bulan bermula kisah klasik...sebelum hari ini berakhir, aku kena fikirkan apa sejarah y aku nak buat....ahaks...(kalu dpt ditulis dlm guiness book of records takpelah jugak)

idea2...idea2...

*
*
*

No comments: