Tuesday, September 18, 2012

jeruk buatan sendiri

Views


kalau sesape yang memang mengikuti kesah cerita aku, memang sah2 dah tahu aku nih jenis yang suka makan asam, dan tahap ke'masam'an aku adalah sangat di luar batasan normal...even kalu kawan2 aku mengeluh sebab terlalu masam, aku bulih makan ngan muka tak bersalah langsung...

adeh...nak buek camno...memang aku dari kocik2 laei sudah biaso makan limau kasturi tuh, camtu jo...tu belum belimbing buluh cecah cuka, gula, garam lagi...heaven seihh...

kat sini, jeruk tu ada, tapi aku tak berani memandai nak beli sebab was2 dengan cara buatannya...lagipun, aku memang alahan dengan ubat jeruk yang biasa orang guna tuh, silap hari bulan, sesak nafas dibuatnya...jalan selamat, buat sendiri....habis cerita...

inilah dia ropa jeruk hasil tangan aku...hamek kau...sebalang terus...sekali aku jeling je nih, setakat celah2 gigi jer...ahaks...


notakaki : nyumnyumnyumnyumnyumnyumnyumnyum....

4 comments:

~emi~ said...

tengok entry ni baru teringat tiga hari lepas ada beli jeruk siket. Tp x sempat nak makan lg. Esok lepas class blh la makan sambil tgk cerita :)

therosputih said...

emi
adeh..rugi woo tak mkn lg itu jeruk..hihihi...nasib ingat dah...

selamat menjamu selera dgn jeruk...hehehe

cik azLyzah⊙.☉ said...

eiiiiiiiiiiii...masammmmmmm =.=

therosputih said...

cik azlyzah
eeeeeiiii...sedapnyerrrrr....