Friday, February 27, 2009

abg demam

Views
kesian sama abg, demam..sume sbb aku kan...iskkhhh...pe lah aku nih...semalam, masa ngah mkn, hujan, agak lebat jugak hujannya...
abg : ain sejuk tak?
ain : sejuk?hurmmm...tak..
abg : betul tak sejuk?
ain : betullah...
abg : betul?
ain : iyer...ala...standard lah tu kalau sejuk, kata hujan ni, kena tempias2, sejukla jugak...
abg bukak sweter dia..
ain : eh, taknak...ain taknak...

abg : apa lak, bukan nak bg ain lah...abg saje je nak bukak...
hurmmm...okeylah...nyesalnye tak bwk payung kan...smlm bwk, tak hujan lak, ari ni tak bwk, hujan plak...hushhh....allah nak duga aku ni...

*
*
*

jom balik...hujan sket2...
abg : taknak menyinggah mana2 kan...
ain : tanak2...
abg : tanak3...
ain : hihihi...wat lagi...comellah...hihihi...msti abg taknak wat
dah...
abg : mmg pun...

abg : amek ni pakai...
ain : alah...ain taknak la abg...abg pakailah...
abg : tak kira mcm mana ain pakai...
ain : nnti abg demam, kena hujan, nak suh org pakai lak, ain takmo pakai...
abg : pakai, abg cakap pakai...

ain : ain takmo pakai...abg amek balik...
abg : takmo pakai sudah...bg abg, abg buang...
ain : baik...takyah pakai...dua2 takyah pakai...

*
*
*
*


abg : abg selsema lah...
ain : kan ain dah cakap...degil sgt td...
abg : mcm demam lak...

abg2...ain dah cakap awal2 td kan, ain tak perlu sweter tuh, biarlah kena hujan sket2, org lain kena hujan jgk, tgk, sape y risaukan sape ni skang...abg jaga diri, jg makan, minum air byk2...kang melarat plak demam tuh, setakat y ain kenal abg, abg selalu gak ah selsema, demam ni...kesian abg tau...thanks sgt sbb jaga ain selama ni, there is no word that can describe it...i'm really thankful tu you my allah...

No comments: