taktau kenapa tetapi saya tau kenapa

ni ayat sorg lecturer aku y muka dia ala2 emporer cina, perkenalkan ym...yang mulia raja ibrahim bin dato raja haji brima sulong...kelas smlm, dia byk terangkan tentang palapes, sbb dia baru dapat surat dari markas, surat pengecualian niza, sbb niza g medical chekout ari tuh, tak gi kelas dia, dia tanya niza, kenal tak dia sape, mmg takde org kenal la dia, pastu dia cakap hidup ni, kadang2 kena gak kenal ngan senior2 y lepas, hurmmm...bila aku akap kat abg, dia cakap, ym tu ada pangkat apa tah, alamak...abg da bgtau, aku lupa...hehehe...kolonel rasenya...huh...mana la kami tau kan...hishhh...pastu dia terangkan pasal assignment..pasal presentation...banyaknyer keje...pening...and aku tersangatla ngantuk, tido2 dah dlm kelas dia, kesian kat ym de student mcm aku...ym cite, psl lmpk, dia kena kat sekolah kat alor gajah, sekolah abg kan...gud luck abg...rasanya ym tu ok je kan, asalkan jgn wat kepala sendiri sudah ah, ym tu jenis y mcm tu, dia nak org ikut nasihat dia, bukannya tak bgs, bila fikir2 balik, nasihat dia tu bgs sgt, bukan utk kepentingan ym tu sendiri, utk kepentingan student2 mcm aku ni...pastu dia mcm bincang isu2 semasa sket, that's why la keluar ayat tuh....kita semua tak tahu kenapa, tetapi dia tahu kenapa...menunjukkan bahawa ym tu bukan calang2 org tau, dia byk pengalaman, kita takleh duga pengalaman dia byk mana...hurmmm...aku rase sedikit bersemangat ngan ym ari nih...he makes me think about something....hurmmm...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing