Wednesday, February 18, 2009

matinya rakan si ratatouille

Views

lps kelas, kami berempat gi lah mines, mall paling dekat ngan kolej kami, naik bus rapid...naik je rapid, hujan mencurah2...sgt dasyat...
niza : dah lama langit tak menangis, dia telah lepaskan segalanya di sini..
aku : terasa kepedihan dia...hujan y turun bagaikan mutiara...
????
harap2 la bus ni berenti depan2 pintu masuk dia tu ek...kalau tak, naya ah ni...berenti da mmg cun da, tp bila kami nak redah hujan tu, tahap hujan tetibe meningkat lak...hbs basah kami...masuk dlm mines, gigil2 sejuk...hehe...siap kena perli ngan abg kedai mkn sbb masa nak ckp nak mkn apa suara gigil2..hehehe...dah beli barang, solat asar, nak balik...
eh..tgk tu, ada tikus ah wei kat tgh jln tuh, kesian dia, mesti dia sgt takut, kete laju2 ah, byk lak tu, dia diam je, takleh nak g memana, tlglah selamatkan dia, jgnla kete langgar dia, kesian dia...eh3...tgk tu, dia bangun, dia berdiri, aduhai...aku tak thn ah tgk dia kat sini...tlgla selamatkan dia...eh3...dia melompat...ehh3...aku nak gi thn kete...
takyah la ain..
ain...dia da kena...
ha..??ermmm....i'm crying...kesian dia...td dia idup lg, tgk da takde da skrg...kesian dia...manusia ni kejam sgt, smpai hati...betapa manusia sgt kejam, alam menangis tiada siapa y pedulik...aku menangis lagi...

2 comments:

Anonymous said...

ko pun melompat sama... ;)

therosputih said...

dear anonymous

ha'ah..melompat mcm tikus, tp sayangnya...tikus itu mati...jahat manusia itu...